0
Закладки
0
Порівняння
Ваш кошик порожній :(
Кошик

В інтернет-магазині grunhelm.ua здійснюється швидка доставка по Києву та Україні, а також самовивіз товару з нашого офісу. Оплатити замовлення можна готівкою або за безготівковим розрахунком. Також приймаємо онлайн-платежі Visa і MasterCard.

Способи Оплати

Готівкова

Оплатити готівкою Ви можете в офісі в умовах самовивозу, при отриманні товару. Розрахунок проводиться в національній валюті.

Безготівкова

Оплатити за безготівковим розрахунком, Ви зможете в касі відділення будь-якого банку або за допомогою Інтернету - картами Visa і MasterCard. Для юридичних осіб пакет усіх необхідних документів надається разом з товаром. Доставка замовлень, сплачених за безготівковим розрахунком, відбувається після зарахування коштів на наш розрахунковий рахунок, як правило, на наступний день після оплати.

ДО УВАГИ юридичних осіб:

  • Ціни на сайті вказані з ПДВ
  • Рахунки виставляються на замовлення від 1000 грн.


Умови кредитування "Оплата частинами" та "Миттєва розстрочка"

«Оплата частинами» — можливість купувати товари на виплат в інтернет-магазинах, розміщених на сайті https://grunhelm.ua, достатньо мати лише картку ПриватБанку (паспорт послуги з сайту банку за посиланням https://static.privatbank.ua/files/11032020_new_passport_och.pdf)

Умови кредитування

Максимальна сума кредиту 100 000 грн

Ставка % "Оплата частинами" 0,01% від суми договору

Ставка % «Миттєва розстрочка» 2,9% від суми договору (додається до кожного чергового платежу)

Максимальний термін кредиту 24 міс

Максимальна кількість платежів 25 платежів

Мінімальна сума 1-го внеску 12 грн

Мінімальна сума кредиту 500 грн

Дострокове погашення без комісії

Перший платіж без комісії

Умови сервісу «Оплата частинами»/«Миттєва розстрочка»

Документи для оформлення не потрібні (в т.ч. без довідки про доходи)

Необхідні картки ПриватБанку "Універсальна", "Універсальна gold", "Platinum", "Infinite", "World Signia/Elite", "World Black Edition", "Signature" (крім карт для виплат Проста і Голд)

Момент активації послуги миттєво, у момент оплати з картки

Комісія картки 4% (* % від суми списання буде знято, якщо на вашій карті недостатньо власних коштів на дату погашення платежу, і він буде погашений за рахунок кредитних)

* Умови сервісу взяті з сайту https://privatbank.ua та можуть бути змінені ПриватБанком.

Способи Доставки

Адресна доставка по Києву:

  • при замовленні на суму від 1500 грн — БЕЗКОШТОВНО
  • при замовленні на суму до 1500 грн доставка здійснюється перевізником "Нова Пошта" згідно тарифів перевізника.

Всі замовлення доставляються на наступний день після оформлення замовлення. Субота і неділя вихідний.

Остання година доставки 18.00 (перед доставкою кур'єр телефонує клієнту, щоб підтвердити часовий інтервал).

Весь товар проходить передпродажну підготовку, є повністю працездатним і в повторній перевірці при доставці, не потребує!

Наші співробітники оперативно доставлять замовлення за вказаною вами адресою, а також оформлять всі необхідні документи. З міркувань безпеки перевірка товару та товарно-грошовий обмін виробляються в автомобілі кур'єра. Підйом товару на поверх кур'єром не провадиться.

Самовивіз

Самовивіз товару здійснюється в м.Києві за адресою вулиця Бориспільська 9-Е.

Графік роботи магазину:

  • Пн – Пт з 9:00 до 18:00
  • Сб – Нд вихідний

Доставка товару по Україні

Доставка товару по Україні здійснюється на відділення "Нової Пошти" або адресною доставкою.

Послуга «Грошовий переказ» (післяплата) складається з наступних платежів:

  1. Оформлення грошового переказу (конверт) — 25 грн.
  2. Комісія за переказ грошей — 2% від вартості товару.

ВАЖЛИВО !!! Замовлення на суму до 250 грн надсилаємо за 100% передоплатою

Отримання товару

Про відправку товару Вас сповістять за допомогою SMS повідомлення, в якому буде вказано № декларації (ТТН).

Для отримання вантажу необхідно вказати перевізнику № декларації (ТТН) і мати при собі документ, що підтверджує Вашу особу: паспорт або водійське посвідчення.

ВАЖЛИВО !!!

При отриманні товару, обов'язково перевірте цілісність упаковки і її вміст!

Якщо Ви виявили:

  • розірвану упаковку
  • сліди від падіння
  • пом'яту упаковку
  • сліди втручання і т.п.

Наполягайте, щоб працівники даної філії «транспортної служби» задокументували всі візуально видимі сліди й негайно зв'яжіться з менеджером, який оформлював відправку Вашого товару.

Відповідальність за цілісність вантажу на 100% несе транспортна компанія!